ОРГАНІЗАЦІЯ МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. Медичний кабінет розміщений на другому поверсі. Медичний блок складається із таких приміщень: кабінет сестри медичної, маніпуляційний кабінет.
  2. Навчальний заклад укомплектований сестрою медичною, яка забезпечує медичне обслуговування учнів та працівників школи.
  3. Ведеться затверджена МОЗ медична документація.
  4. В медичному кабінеті проводиться надання лікувально-профілактичної долікарської допомоги такі як: вимірювання артеріального тиску, ваги, зросту, гострота слуху та зору, термометрія, оглядові, маніпуляційні та процедурні заходи.
  5. Надається невідкладної допомоги згідно з інструкції посиндромної терапії при невідкладних станах у дітей.
  6. Організовуються проведення профілактичних оглядів школярів віком від 6 до 17 років та своєчасне проходження персоналом навчального закладу обов'язкових медичних оглядів (1 раз на рік). Особисті медичні книжки та медичні картки зберігаються у медичного працівника.
  7. Здійснюється контроль за станом здоров'я школярів та працівників навчального закладу.
  8. Здійснюється контроль за проведенням уроків фізичного виховання.
  9. Здійснюється контроль за повітряно-вологим і температурним режимом, прибиранням класних кімнат та приміщень закладу з використанням миючих та дезінфікуючих засобів.
  10. Організовується проведення імунопрофілактики серед школярів та працівників.
  11. Здійснюється контроль за організацією харчування школярів за системою НАССР.
  12. Учням з порушенням у стані здоров'я створюються умови для комплексного оздоровлення (санаторії, оздоровчі табори)
  13. Періодичні огляди на педикульоз здійснюються сестрою медичною згідно з наказом МОЗ України від 28.03.98р. № ЗІ “Про організацію та проведення заходів по боротьбі з педикульозом” Всі учні обов'язково оглядаються після канікул та у подальшому - за епідпоказниками, вибірково.
  14. Проводиться санітарно-освітницька робота серед вчителів, школярів та їх батьків, пропаганда здорового способу життя та самообслуговуванню, освіта сім'ї з питань гігієнічного виховання дітей.
  15. Ведеться прийом школярів згідно схеми диспансеризації. Здійснюється направлення дітей на додаткові обстеження у відповідності до схеми загальної диспансеризації дітей.
  16. Медичний кабінет оснащений: шпателями, термометрами, ростоміром, напільними вагами, сантиметровою стрічкою, тонометром з манжетами, фонендоскопом, набором медикаментів та лікарськими засобами для надання невідкладної допомоги, холодильною шафою та сумкою-холодильником, джути гумові, лотки медичні, мобілізаційна шина, ємкості для обробки шприців та використаного матеріалу, гумові рукавички, медична сумка для надання допомоги в різні випадки.

Кiлькiсть переглядiв: 40

Опорний заклад "Омельницький ліцей" виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області

39713 с. Омельник, вулиця Центральна 64, Кременчуцького району, Полтавської області

Дата останньої зміни 05 Листопада 2023

Фотогалерея